RSS
niedziela, 22 marca 2009

hmmm... niedziela ... jak ja nienawidze tego dnia tygodnia .... 造yyy ... ale ta niedziela r騜ni豉 sie ni wszystkie inne ... emm jak zwykle o godz 14oo ko嗆i馧ek ... przed ko軼io趾iemk zjad豉m jak zwykle 郾iadanko i uszykowa豉m sie... gdy przysz豉m mia豉m ju odrobione lekcyje to i tak du篡 plusior ;D

heh ... zabra豉m sie do czytania "zmierzchu" ale tak jako mi sie usne這 w trakcie d瞠mki ... nagle us造sza豉m szept ... "Ewu ... cze嗆 ... wstawaj mysia"

kurczak m闚ie w 郾ie co jest nie tak ... otworzy豉m oczy patrz a to m鎩 Micha貫k kt騜 by inny ... heh ... m闚i 瞠 nie przyjedzie .. najwspanialsza niespodzianka jak m鏬 mi zrobic ;**** ta dzisiejsza niedziela ;D ;* s逝chali鄉y r騜nych piosenek mi這snych oczywi軼iem, ogl康ali鄉y "M捫 idealny" oraz "Nienarodzony"

ten II nie pasowa mi bo horror ale czeg騜 sie nie robi z mi這軼i i jak zwykle przytulanie sie i takie tam ;P heh ... Kocham Ci i t瘰knie ;*


Jula & Fab `Nie opuszcz Cie`

Pnoumatik `Zabior Ci st康 `

20:55, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
鈔oda, 18 marca 2009

Stok `Brakuje mi Ciebie`

;****<3

 

heh dzisiaj ca造 dzie s逝chanie tej piosenki ;P a i oczywi軼ie fotografowanie nieba ;) pasja

 

22:11, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 17 marca 2009

tak zaczynaj帷 zacz窸am sie 穋e z pani M康r .... 這oosz a jej kole瘸nka pojebana gejsza jedzie na "elite model look" chyba po I nie wie co m闚i tam jest tyle lasek i ona jedna niezbyt pi瘯na chce znale嗆 tam miejsce ... jest na to za pusta wi璚 to sie jej nie uda ... po II kastingi ju by造 i sie sp騧ni豉 dziewczynka lub za p騧no trafi豉 na ich stronke ... masakra wi璚 podsumowa豉m to w jednym zdaniu :

"...karolinka pojecha豉 na elit model look ale sie nie dosta豉 i nie chodzi do szko造 bo p豉kusia w poduszke , ona jakby sie tam pokaza豉 bez makija簑 to ludzie by sie jej przestraszyli ..."

"Karolinka na elite model look pojech豉...ale niestety si nie dosta豉"

hmm... pr鏏ujemy za豉twi 2 dniow wycieczk do Krakowa poniewa nie mamy komersyto mo瞠my zrobi t wycieczk ale dyrka nie chce sie zgodzi poniewa powiedzia豉 瞠 przyjedziemy w ci捫y ... poniewa jedna dziewczyna z szko造 nieopodal tak zrobi豉 ... po I ta laska nie zasz豉 na wycieczce w ci捫e bo ojciec dziecka ma 18 lat i wyszed dawno z tej szko造 i nie jest nawet z tej miejscowo軼i a teraz my obrywamy o g逝pi laske ... kt鏎a jest pusta i sie nie szanuje to tylko o niej 鈍iadczy... po II nasi ch這pcy z klasy nie s zdatni zrobi nam dziecka ;P

jak zwykle w wtorek mieli鄉y "wiedze o 篡ciu w rodzinie" temat : antykoncepcja

jak zwykle kole瘸nka mia豉 wiele pyta do mnie ;D

czy jestem jeszcze dziewic ? oczywi軼ie 瞠 tak ... to jak jeszcze Artur nie dotar tam ? we sie odwal psycholko ...

p騧niej spowa積ia豉 i powiedzia豉 to co mia豉 na pocz徠ku my郵a豉 ... chce zacz望 wsp騜y z ch這pakiem ale nie wiem jak ma wybra i pyta豉 mnie o zdanie ... no to powiedzia豉m moje zdanie ... 瞠 globu趾i dopochwowe i prezerwatywa ;P no po d逝gich rozmowach z moim dosz豉m 瞠 gdyby鄉y kiedy chcieli zacz捷 w dalekiej przysz這軼i gdy przyjdzie na to czas b nam sie do tego nie spieszy postawimy na to ;) ... heh ... trudna by豉 rozmowa ale jako doszli鄉y do ko鎍a ;*

a co najwa積iejsze m鎩 ch這pak ostatnio powiedzia mi jedno zdanie ... "ja nie chcia貫m ja przepraszam ... wiesz jak cie kocham i nie chce straci a jak widze 瞠 z jakim innym rozmawiasz to mnie krew zalewa ... kocham Cie i przepraszam" po tym a mi 鈍ieczki w oczach stane造 ... i oczywi軼ie przeprosiny przyj皻e a jakby inaczej? ;***** Kocham Ci ;)

`Mamy siebie

Mamy tak wiele

Mamy to szcz窷cie

Bo mamy siebie `

;**** Mezo "Mamy siebie"

ajj ta piosenka doprowadza mnie do sz逝 ;P pe貫n wyg逝p z Moni

Danny "Radio" heh ;P Kocham Go .! xD Mo瞠 troche taki pi瘯ni ale to co .. cudny jest prawie tak jak m胲 ;P

16:40, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 15 marca 2009

pff... d逝go nie pisa豉m ale c騜 ... brak czasu ... pi徠ek nie mia豉m si造 sprz徠anie i uk豉danie wszystkiego po remoncie ;(

w sobot zakupy i urodzinki 瘸逝je jak cholera ;( ...

na pocz徠ku by這 ok 鄉iech i og鏊nie fajnie ... ale kiedy skompletowa sie ca造 sk豉d i spotka豉m dawno nie widzianego kolege zacze豉m z nim gada i sie 鄉ia nagle m鎩 boy zacz掖 mnie szarpa i robi scene w 鈔odku ... wzi窸am wi璚 kurtke i postanwi豉m wyj嗆 poszed za mn ...szli鄉y nic nie m闚i帷 ciemn ulic ... ja rozw軼ieczona on rozw軼ieczony ... pomy郵a豉m i stane豉m i spojrza豉m w jedo oczy rzuci mi rozw軼ieczone spojrzenie... a sie ca豉 skurczy豉, a do g這wy przysz這 mi wyra瞠nie "gdyby spojrzenia mog造 zabija"... po d逝giej rozmowie na 豉wce .... kilka 瞠czy przemy郵a豉m ... rozumiem kocha mnie ale czy a tak musi by zazdrosny ... jejku a siniaki mi porobi na r瘯ach i nadgarstkach :( nie wiem co my郵e ... kocham go i nie wiem czy kiedy to zrozumie 瞠 je郵i kocham to nie zdradze ... nie wiem przecie nie b璠zie mnie izolowa ... szok jednym s這wem nie my郵a豉m 瞠 on jest do tego zdolny :(

wi璚 dzisiaj postanowi豉m nie wychodzi nigdzie ... ca造 dzie siedzia豉m w domciu ... zero kontaktu z lud幟i no chyba 瞠 z rodzicami ... do godziny 11 spa豉m p騧niej odrobi豉m wszystkie lekcje ...i zacze豉m czyta "Zmierzch" tak wygl康a m鎩 ca造 dzisiejszy dzie ;(

 

21:12, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 12 marca 2009

a wi璚 tak dzisiaj by造 zawody IV miejsce i jest super chocia jedna laska tak mnie wpieni豉 瞠 musia豉m pu軼i wieniec 瞠by nie my郵a豉 sobie 瞠 mo瞠 do mnie takie teksty puszcza ... bo w ko鎍u ja jestem ta kochana .!


gdy przysz豉m do domciu zrobi豉m kawusie i siad豉m przed kompem ;D heh ... troche by豉m wnerwiona nie wiem sama czym ... ale kit m胲 przes豉 mi jak捷 piosenke romantyczn na uspokojenie (zawsze mi pomaga) i kaza zda ca陰 relacje ;F a wi璚 powiedzia豉m .... przyrzek mi 瞠 jak kiedy dorwie t laske to j tak zjebie 瞠 mi "dzie dobry"b璠zie m闚i

;* M鎩 Nerwus ;*

jeszcze dosta豉m po ty趾u za to 瞠 pojecha豉m bez jego zgody ;P i dosta豉m wyk豉d 瞠 m鏬 by tam jaki ch這pak kt鏎y by mi si spodoba ... czy瘺y m鎩 MisieQ by zazdrosny ... ajjj ;P


Gdy tak bezczynnie szuka豉m byle czego na necie trafi豉m na jakis wywiad z ma造mi dzie熤i na temat mi這軼i tak mnie rozbawi 瞠 od razu rogalik si pojawi przytocz ... :

Kiedy jest najlepszy czas 瞠by si o瞠ni ?

Kiedy tylko sko鎍ze przedszkole, zamierzam znale嗆 sobie 穎nk !

Co ludzie robi na randkach ?

Na pierwszej randce ludzie zazwyczaj m闚i sobie k豉mstwa ... a one s tak ciekawe, 瞠 umawiaj si na drug ...

Kiedy mo積a kogo poca這wa?

Nigdy nie powiniene ca這wa dziewczyny zanim nie masz wystarczaj帷o pieni璠zy 瞠by kupi jej du篡 pier軼ionek i video poniewa ona na pewno b璠zie chcia豉 mie kaset z naszego wesela

Co ludzie my郵 kiedy m闚i "Kocham Ci"?

Taka osoba my郵i/No ja na pewno go kocham. Ale my郵e 瞠 raz dziennie bierze prysznic/

Co zrobi 瞠by mi這嗆 przetrwa豉 ?

Dobrze si ca逝j.Dzi瘯i temu twoja 穎na zapomni 瞠 nigdy nie wynosisz 鄉ieci

heh mega xD

 

 

Kocham Cie Misiu

T瘰knie za Tob

Ciebie mi brak

Nie mog bez Ciebie 篡

Po nocach mi sie 郾isz ;*

 

21:10, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
鈔oda, 11 marca 2009

pfff^^ remont na etapie 'tapetowania' wi璚 Ewunia zadowolona bo mo瞠 wej嗆 do kuchnij i zrobi sobie kawk ;P

w sQl :

sprawdzian z angla

kart z maty

wyg逝py

itd.

jutro zawody w siatke wi璚 Ewusia sie powyg逝pia ;P heh ;P

no tylko z tego wzgl璠u jad bo nie umiem nic na jutro a mam:

spr. z histori ;p i maty

heh upiecze mi si ;D

ok spadam jna ycd pa ;*

KCM ;*

21:59, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 10 marca 2009

z deka wnerwiona jak cholera ;D


mamu鄂a robi remoncik w kuchni a ja cholera nawet kawy sobie nie moge zrobi ... od rana bez niej ;| ehhh... a mo瞠 to jaki znak ? 瞠bym tyle jej nie pi豉 ... ju i tak dosta豉m po dupie od kolegi bo podobno za du穎 jej pij ;D a ja tam tego nie widz ;* ale dzi瞡 za troske ;D


w sQl to samo co zawsze nudy !!! heh

wygupy z laskami

i tyle

a i rozmowa z Przemusiem ;**** baaaa

nasz praktykant z matmy ;D

strasznie mi造 i przystojny ;*

hmmm... dowiedzia豉m si 瞠 jestem w zwi您ku z moj kole瘸nk Monik poniewa mia豉m maline na szyji a 瞠 wszyscy ciekawscy i chocia mia豉m golfik to i tak za闚a篡li ... ajj moje wariaty ;P

chocia si t逝maczy豉m to i tak nie wierzyli ;P ej masakra ;/

malina 鈍iadczy o nami皻no軼i ... zassanie si do sk鏎y partnera w odpowiedni spos鏏 jest tego efektem ;D wi璚 Moni mi na bank tego nie zrobi豉 ;P ona ma swojego Damianka kt鏎emu maliny strzela ;P

A ty dziwko lepiej sie odpierdol !!!

Nie masz swojego ??? To sobie znajd !!! Od mojego wara !!!!


Za szczere serce mi oddane ...

Za poca逝nki i malinki czue mi sk豉dane...

Za s這dki Tw鎩 g這s tu przed snem przez telefon...

Za sms闚 stos...

I g這郾y szept "Kocham Ci"

Dzi瘯uje MisieQ ;*

Panikara (zrobione na fizyce ;))

17:12, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
poniedzia貫k, 09 marca 2009

 

hmm... troche mnie dzisiaj zabola這 ale i du穎 spraw roze鄉ia這 taka codzienno軼 ;D

s przyjaciele ale i s wrogowie w豉郾ie dzisiaj jedna z moich kole瘸nek kt鏎a zawsze by豉 na pierwszym miejscu ...wkopa豉 moj drug najukocha雟z przyjaci馧eczke kt鏎a jest takim moim anio趾iem kt鏎emu zawsze moge si zwierzy i zaufa i wiem 瞠 ona nikomu nie wyjawi naszych rozm闚 ;**** wiem 瞠 kiedy mam wielkiego do豉 ona przyjdzie z czekolad i razem pomilczymy ... bo to najlepiej robi w ciszy mo積a przemy郵e ka盥 sytuacje ... Dzi瘯uje Ci wiem tego nie da si uj望 w s這wa ale na prawd w czterech s這wach da si uj望 chocia cz窷 tego DZI艼UJE CI 浩 JESTE !!!! ;****

po kilku minutach my郵enia przysz這 mi do g這wy "Bo瞠 on wzi掖 sobie dziecko na wychowanie" ona zmieni豉 sie tak przy nim on nauczy j jak sie odszczekiwa 瞠by tylko kogo urazi ;| ehh szkoda mi jej mo瞠 kiedy jak kto sie na niej przejedzie i j r闚no opierdoli to sie zmieni chocia w徠pie ;[

TERAZ WIADOMO KTO PRZYJACIEL A KTO WR笉 !!!

ale przejd幟y do tych lepszych spraw ....

heh ... zaczepianie Pauliny na lekcji w-fu ;p MoJa ;P

wyg逝py na przerwie po Leonie ;) hihi ;****

Kartk闚ka z maty...^^ ajjj sikam na to ;P

ju trzy kawy wypite i chyba jeszcze x2

ojj ale s tego zalety nauczy豉m sie robi kawe amaretto ;) hih

 

 

Kocham Ci ...

Niech tak zostanie ...

Bo 篡cie bez Ciebie ...

To 篡cie zmarnowane ...

 

16:50, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 08 marca 2009
16.15
wczoraj niestety nie chcia這 mi si a raczej nie mog豉m wej嗆 na neta ... ;D
Oczywi軼ie jak zawsze w sobot spotkanie na bierzmowanie ;/ a do tego jeszcze tatu pracowa a 瞠 mamy tylko jedno autko (ale podobno ma si to nied逝go zmieni ;D) mamu軼e tatu zostaw auto a kolega go podwi霩 heh ;P po spotkaniu pojecha造鄉y do Wafelka ;D taki du篡 sklep xD p騧niej podjecha造鄉y po tat do jego pracy ... musia造by鄉y czeka na bniego ok 2 godzin bo pojecha (pracuje w Pogotowiu Ratowniczym) na wyjazd do jakiego wypadku wi璚 wpad造鄉y na pomys 瞠by nas odwi霩 jaki tam kolega tatusia do domu ... wi璚 wpakowa造鄉y si do autka ... Adama (po d逝窺zym zapoznaniu si) gdy ju wysiad造鄉y ko這 naszego domku i mia造鄉y ju ochot lecie przed TV bo lecia m鎩 ulubiony film "Szybcy i w軼iekli" to skap豉m si 瞠zostawi造鄉y w naszym aucie klucze od domu ... 這osz ;/ ja mam szcz窷cie ale ... ma sie tych kochanych s御iad闚 ;)
r騜owy najlepszy ;D

ok. 20.30 tatu przyjecha z pracy i biegiem lecia豉m do mojego kochanego domciu bo lecia m鎩 filmiQ ... tak si naogl康a豉m 瞠 szok ... ca造 czas tatusia truje 瞠by mnie nauczy je寮zi autkiem ;D i 瞠by ju kaske szykowa bo kupie sobie jakie wyjebiste autko i je tuninguje ;D heh... ma si to fantazje ;*
Wniosek :

Musi by R荅OWE bo uwielbiam ten kolor ale bez przesaby nie jestem jaka sweet uroczo r騜owa Barbi ;P lub zielone

Mo瞠 by BMW ale niekoniecznie ;D heh przerobi si te mojego Punciaka ;P

Ahhh i to co brat mi obieca ... pod鈍ietlenie od do逝 xD fachowo nie wiem jak to sie zwie ;P
草ㄅE PuNto mmm... TAK ;P
hmmm... co niekt鏎zy z was pomy郵a "Bo瞠 ona ma nie po koleji w g這wie" na sw鎩 spos鏏 tak ale moge wam powiedzie 瞠 nie potrzebuje wizyty u psychologa ... wszystko jest pod kontrol ;D
17.17 ;P
a no fakt nie patrz w kalendarz baaa nawet nie wiem kt鏎y dzisiaj jest .... 8 marca - Dzie Kobiet... kochani koledzy dopiro co przypomnieli ;D heh no w ko鎍u zakr璚ona jestem ;P
Nieziemskiego spokoju z naszymi samcami ;P jak to kto 豉dnie powiedzia ;P
ok wiem 瞠 kilka os鏏 mnie o to zdj璚ie zabije ;P a zw豉szcza kochani koledzy ;) heh....
Dzi瘯uje za r騜e i tulipany i 篡czenia od wszystkich moich 鈍ir闚 ;**** heh kochani jeste軼ie ;*
21.15
Wielki powr鏒 do wspomnie ;) heh ...
przegl康aj帷 zdj璚ia trafi豉m na to heh ... sama robi豉m pami皻am ;P

M鎩 鈍ir :********* hehe ;P
"B璠e orzy Tobie i b璠e dzieli z Tob smutki"
to najlepsza obietnica jak mo瞠 z這篡 przyjaciel...
Dzi瘯uje Ci ;)
Szaleniec M贉 ;P
15:04, taka.inna
Link Dodaj komentarz »
pi徠ek, 06 marca 2009

Bartu i Ignacy ;****
Te ich b貫kitno-niebieskie oczka ;D ;*

Wczoraj niestety nie chcia這 mi sie wazi na bloga ;D Da豉m sobie jeden dzie wolnego a co ;P
Dzi ws逝chana w piosenki Verby ;) Kocham ich ;P Maj talent piosenki pisane o 篡ciu i sprawach o kt鏎ych trudno m闚i i te romantyczne pioseneczki ajjj ;D rozmarzy豉m si xD
nie wiem co si ze mn dzia這 mia豉m tak z造 humor ... rozwali豉m m鎩 ulubiony kubek ... ;/
wsta豉m chyba lew nog ...ale gdy spotka豉m ㄆkaszka od razu humorek sie poprawi ;D Ajjj m鎩 kochany ;) ty wiesz jak mi pom鏂 ;D Dzi瘯uje Ci za to ;****

Odprowadzi mnie prawie pod sam bude ;p hmmm jak tu takiego nie lubi ;)
Po polskim wysz豉m jak po spotkaniu z katem ... blada jak anemiczka ;/ szkoda gada ale moja kochana kole瘸neczka Klaudynka zaci庵n窸a mnie do sklepiku i zakupi造鄉y nasz boski trunek "Leona" mmm pycha ;P

P騧niej jako mi odbi這 i zacz窸am si wyglupia na maxa z Monik pewnie po tym Leonie (r騜owy najlepszy ;D ) ... dowiedzia豉m si 瞠 jestem k*rw i mam 2 ADHD ... stwierdzi造 to moje trzy kole瘸nki z kt鏎ymi przesta造鄉y si kolegowa poniewa u nich w gre wchodzi % papierosy i mo瞠 nawet narkotyki i seks ;/ wi璚 wolimy si nawet do nich nie odzywa nie s pi瘯ne a uwa瘸j si za trendy plastik ... masakra .... t瘼a plastikowa masa ;P

Trzeba tempi te plastikowe lale bo jak si rozpanosz to koniec 鈍iata ;P
P騧niej jak ju wyszli鄉y z sQl zacz窸y si jaki gupie sms-y 瞠bym nie wychodzi豉 z domu bo w trumnie si znajde i takie tam ... mia豉m ju jecha do nich i im wszystko wygarn望 ale koledzy uspokajali i m闚ili 瞠 nie warto ;) oni wiedz lepiej wi璚 pos逝cha豉m ;**** ale dziwi mnie tylko to 瞠 je郵i one maj co do mnie to nie podejd張 normalnie porozmawiaj tylko jakie g逝pie sms-y pisz w ko鎍u sweet urocze pudernice boj si 瞠 powyrywam resztki w這s闚 spalonych przez prostownice lub zleci im ta maska z pudru ... no 瘸l
wiec chyba tyle wynios豉m z dzisiejszego dnia ....
nie ma co sie zadawa z t瘼ymi blacharami ;D (no mj tak opinie)
po II wiem 瞠 mam na kogo liczy i was kocham za to ;****

Tak zakocha豉m si ...
Nie moge je嗆 i nie mog spa
siedz ci庵le z telefonem w d這ni
bo mo瞠 napiszesz mo瞠 zadzwonisz
Teraz wiem dzi ci nie obudz
Raz mo瞠my zaspa niech ka盥y to zrozumie
Nawet minuta z Tob jest cudowna
No a dla nich dla nich to drobnostka
;****
22:17, taka.inna
Link Komentarze (1) »
 
1 , 2