Blog > Komentarze do wpisu

pfff^^ remont na etapie 'tapetowania' wi璚 Ewunia zadowolona bo mo瞠 wej嗆 do kuchnij i zrobi sobie kawk ;P

w sQl :

sprawdzian z angla

kart z maty

wyg逝py

itd.

jutro zawody w siatke wi璚 Ewusia sie powyg逝pia ;P heh ;P

no tylko z tego wzgl璠u jad bo nie umiem nic na jutro a mam:

spr. z histori ;p i maty

heh upiecze mi si ;D

ok spadam jna ycd pa ;*

KCM ;*

鈔oda, 11 marca 2009, taka.inna

Polecane wpisy

  • szok ;D

    hmmm... dzisiaj jak zawsze w 鈔od nowa prasa w d這ni czyli BraVo ;D natrafi軛 na artyku o ch這paku kt鏎y ma 13 lat i ma juz dziecko ... pomy郵a豉m "Bo瞠

  • Anoreksja :(

    Wi瘯szo嗆 z was pewnie my郵i 瞠 ta dziewczyna jest zadowolona ze swojego wygl康u??? Ot騜 nie anorektyczki ci庵le mysl 瞠 s za grube i nie s nigdy zadowolone

  • `鄉iech`

    nie wiadomo dlaczego jak ju ni瞠j wspomnia豉m mam `humorki`... akurat dzi trafi mi si dzie z g逝pwk ;D heh ... Pe貫n 鄉iechu xD  Byle co mo瞠 doprowa